130115-08 

    

VERSE 1

I lie awake at night
See things in black and white
I've only got you inside my mind
You know you have made me blind

VERSE 2

I lie awake and pray
That you will look my way
I have all this songing in my heart
I knew it right from the start

CHORUS

Oh my pretty pretty boy I love you
Like I never ever loved no one before you
Pretty pretty boy of mine
Just tell me you love me too
Oh my pretty pretty boy
I need you
Oh my pretty pretty boy I do
Let me inside
Make me stay right beside you

VERSE 3

I used to write your name
And put it in a frame
And sometimes I think I hear you call
Right from my bedroom wall

VERSE 4

You stay a little while
And touch me with your smile
And what can I say to make you mine
To reach out for you in time

CHORUS

Oh pretty boy
Say you love me too

CHORUS

美美少男(Pretty Boy)

晚上我清醒著躺在床上
世界對我來說只有黑與白
我的腦中儘是你
你讓我眼中只有你

我清醒地躺在床上並祈禱
祈禱你會看向我
我的心中充滿渴望
我打從一開始就知道

*我的漂亮男孩 我愛你
在你之前我從未這樣愛過一個人
我的漂亮男孩
告訴我你也愛我
我需要你
我的漂亮男孩 是真的
讓我進來
讓我留在你身旁*

我曾經寫下你的名字
並把它框起來
有時我覺得我在我房裡
聽到你的呼喚

你待了一會兒
用你的微笑打動我的心
我該說什麼才能贏得你的心
才能及時擄獲你

重覆*

漂亮男孩
說你也愛我

重覆*

arrow
arrow
    全站熱搜

    Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()